Amersfoort, Maanlander 10
OBJECTOMSCHRIJVING
Welkom bij kantoorgebouw “Antares” – de ideale plek voor hoogwaardige kantoorruimte in de nabijheid van de A1!
Stap binnen in een wereld van volledige afwerking en uitgebreide voorzieningen. De ruime gemeubileerde ontvangstruimte met koffieautomaat staat klaar om u en uw relaties op een warme en professionele manier te ontvangen.
Ontdek de elegantie van de kantoorruimtes op de begane grond en eerste verdieping, met gloednieuwe pvc-vloeren en moderne voorzieningen zoals databekabeling (cat.6), glasvezelaansluiting en overvloedig daglicht per kantoorkamer. Aan de achterzijde van het gebouw wacht een gezellig pleintje met picknicktafels, perfect voor ontspannen lunches in de zon.
U zult waardering hebben voor het ruime parkeerterrein, voorzien van een afsluitbaar hekwerk en twee laadpalen. We heten u van harte welkom bij kantoorgebouw “Antares”. Ontdek hier de perfecte omgeving voor uw bedrijf!
WAAR IS HET GELEGEN?
Kantoorgebouw “Antares ligt op het moderne bedrijventerrein Calveen alwaar de straten zijn vernoemd naar raketten, ruimtevaartuigen en satellieten.
Op dit bedrijventerrein zijn diverse bedrijven gevestigd die het ondernemen aangenaam kunnen maken o.a. notaris- en accountantskantoren, KPN-business Centre, Mc Donald’s en Van der Valk Hotel & Business Center.
HOE IS HET BEREIKBAAR?
Eigen vervoer
De bereikbaarheid is optimaal. De locatie ligt nabij het verkeersknooppunt Hoevelaken (op 2 auto-minuten van de rijkswegen A1 (Amsterdam – Osnabrück) en A28 (Groningen – Utrecht), waardoor het object makkelijk te bereiken is vanuit het hele land.
Openbaar vervoer
Het NS-station Amersfoort Schothorst is op circa 16 minuten fiesten gelegen, waar vandaan zeer regelmatig treinen vertrekken in de richtingen van Utrecht en Zwolle. Vanaf het Centraal Station Amersfoort zijn er directe verbindingen naar Amsterdam, Schiphol, Groningen en Utrecht
WAT HUUR IK?
Totaal is 461 m² kantoorruimte beschikbaar, verdeelt als volgt:
– Begane grond : ca. 310 m²
– Eerste verdieping: ca. 151 m²
Het vermelde metrages is uitsluitend indicatief. Het object is niet conform de meetnorm van het normblad NEN2580 ingemeten en derhalve kan geen enkel recht worden ontleend aan de genoemde metrages.
PARKEERGELEGENHEID
Op het eigen parkeerterrein bevinden zich 15 parkeervakken voor personenauto’s.
HOE WORDT HET OPGELEVERD?
- Gezamenlijke entree met tochtsluis
- Gemeubileerde ontvangstruimte op de begane grond
- Intercom met bellentableau
- Verwarming middels cv-installatie i.c.m. paneelradiatoren
- Koeling middels airconditioning
- Mechanische ventilatie
- Raampartijen v.v. elektrische screens
- Vloerafwerking middels pvc-vloer (nieuw)
- Systeemplafonds met verlichtingsarmaturenKabelgoten v.v.
- databekabeling (cat. 6)
- Glasvezelaansluiting
- Pantry voor beide bouwlagen
- Dubbele toiletgroep voor beide bouwlagen
- Ontruimingsinstallatie
- Alarminstallatie
- Afsluitbaar parkeerterrein v.v. een aantal laadpalen
ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel A.
WELKE DIENSTEN KRIJG IK GELEVERD EN WAT KOST DAT?
De servicekosten bedragen € 50,- per m² per jaar, exclusief BTW.
WAT IS DE HUURPRIJS?
€ 95,00 per m² per jaar, te vermeerderen met de geldende BTW.
IS ER BTW VERSCHULDIGD?
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.
HOE LANG KAN IK HUREN?
De verhuurder is bereid flexibel me te denken met u.
WAT IS DE MOGELIJKHEID VOOR VERLENGING?
De verhuurder is bereid flexibel me te denken met u.
HOE LANG IS DE OPZEGTERMIJN?
De verhuurder is bereid flexibel me te denken met u.
WANNEER WORDT DE HUURPRIJS GEÏNDEXEERD?
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumenten-prijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
WAT IS DE BETAALWIJZE?
Per maand vooruit.
MOET IK EEN ZEKERHEIDSTELLING AFGEVEN?
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting. Deze bankgarantie dient te worden gesteld voor de sleuteloverdracht en dient te worden afgegeven door een in Nederland erkende en gevestigde bankinstelling, conform het standaard ROZ-model 2018.
WELKE HUUROVEREENKOMST WORDT GEHANTEERD?
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt conform het model welke door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30-1-2015 is vastgesteld en op 17-2-2015 is gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank te Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/20 tevens gepubliceerd op de website met aanvullende en bijzondere bepalingen door verhuurder.
Bij al het aanbod geldt:
– geldbedragen zijn excl. BTW
– een bankgarantie ter grootte van drie maanden huur en servicekosten te vermeerderen met BTW
– aanvaarding in overleg
– de huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na de ingangsdatum, worden verhoogd op basis van de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI Alle Huishoudens (2015 = 100), zoals wordt gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS)